ПРОБЛЕМА,

НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ:

«Створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку життєвих компетенцій школярів»

 

 

 

 

Основні завдання шкільного методичного обєднання класних керівників:

 

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.