Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно

                                    здається справою знайомою і зрозумілою і іншим справою легкою,-

                                    і тим зрозумілішим і легшим здається воно, чим менше людина з ним

                                    знайома, теоретично чи практично. Майже всі признають, що

                                    виховання потребує терпіння … та лиш окремі прийшли до

                                    впевненості, що крім терпіння, вроджених здібностей і навиків

                                   необхідні ще й спеціальні знання.

                                                                                                К. Д.Ушинський.

 

МЕТА  ТА  ПРИНЦИПИ  ВИХОВАННЯ  

Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної  особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Принципи виховання:

  • Принцип національної спрямованості передбачає формування національної самосвідомості, виховання любові до рідного краю, свого народу, шанобливе ставлення до його культури; повагу, толерантне ставлення до культури всіх національностей, які проживають в Україні.
  • Принцип культуровідповідності передбачає засвоєння загальнокультурних надбань, а саме виховання здійснюється як культурологічний процес, формування базису культури особистості.
  • Принцип цілісності передбачає: спрямування виховання на гармонійний та всебічний розвиток особистості, формування в неї цілісної картини світу; наступність в реалізації напрямів та етапів виховної роботи на різних освітніх рівнях; охоплює всі сфери життєдіяльності дітей.
  • Акмеологічний принцип передбачає створення умов для оптимальної самореалізації підростаючої особистості, розвитку її індивідуальних можливостей і здібностей; формування умінь долати труднощі, прогнозувати наслідки своїх вчинків, здатності свідомо приймати рішення.
  • Принцип суб’єкт – суб’єктної взаємодії передбачає рівноправність учасників виховного процесу, уважне ставлення до поглядів один одного, визнання права на відмінність, узгодження позицій.
  • Принцип адекватності виховання до психологічних умов розвитку особистості передбачає брати до уваги вікові та індивідуальні особливості дитини, не форсувати  її розвитку, задовольняти фундаментальні потреби, стимулювати розвиток свідомого ставлення до поведінки, діяльності, життєвого вибору.
  • Принцип особистісної орієнтації означає, що загальні закони психічного розвитку проявляються у кожної дитини своєрідно і неповторно; культивування почуття самооцінки, впевненості в собі, право на вільний розвиток та реалізацію здібностей.
  • Принцип превентивності передбачає здійснення профілактики негативних проявів поведінки, допомогу в виробленні імунітету до негативних впливів соціального середовища.
  • Принцип технологізації передбачає науково обґрунтовані дії педагога та організовані ним дії вихованців, підпорядковані досягненню системи виховних цілей (досягнення мети виховання).

Педрада національно-патріотичне виховання:

https://drive.google.com/open?id=1hY475-vBPoTQIvSTdf-nlqoJVZQRr6qS

 

Уроки мужності

https://drive.google.com/open?id=1vwqNednV_c961jfC3WEd2jY8WPeY0nBE

 

Заходи національно-патріотичного виховання:

https://drive.google.com/open?id=1CWb40W0oSKnfMQRnyqCMxTLEOrlK7UCU